مدلسازی عوامل رقابت پذیری رسانه های مکتوب با شبکه های اجتماعی در راستای ادامه حیات

محمدجواد افشارصفوی؛ گلنار شجاعی باغینی؛ محمدرضا رستمی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 مهر 1402

https://doi.org/10.22054/nms.2023.64393.1305

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر مدلسازی عوامل رقابت پذیری رسانه های مکتوب با شبکه های اجتماعی در راستای ادامه حیات است. این پژوهش بر حسب هدف توسعه‌ای-کاربردی و از لحاظ رویکرد پژوهشی، پژوهشی آمیخته از نوع اکتشافی است. ابتدا از طریق روش تحقیق کیفی(روش ‏گراندد تئوری‎) اطلاعات مورد نیاز در مورد تدوین ارائه چارچوبی جهت رقابت‌پذیری رسانه‌های مکتوب ...  بیشتر